Dari sini kita nampak betapa pentingnya untuk tahu nilai diri dan firm dalam salary negotiations. Once kita dah buat research dan dah tahu nilai diri kita, dari situ lagi yakin nak nego.
Janganlah buang masa pergi kerja dengan syarikat yang hanya nak ambil kesempatan. Nak pakai Ferrari tapi harga nak Honda. Susah sikit macam tu.
Apa kata korang check lah berapa gaji yang korang layak mengikut lokasi dan pengalaman kat sini: https://t.co/h6HqrSVJOy
Check free je!
@JatIkhwan Not surprised at all. Luxury brands relied on Chinese manufacturing dari dulu lagi due to efficiency & cost pastu markup harga European branding. Wake up fashion victim, you’re paying for the flex and to fund some CEO’s yacht and y’all still arguing over which logo is classier 😂
Nak jadi kaya
Nak berjaya
kau kena korbankan masa lapang & senang kau.
After few years akan dapat balik apa yang korbankan tu + dah senang.
Kalau takut nak korbankan
Kau tak akan ke mana.
2020,2021,2022,2023,2024…
Now 2025 sama je kualiti hidup kau
2026? Kau decide.