@CarelineSesb Ada org mabuk langgar tiang tu semalam. Can I just wish him the worst? Menyusahkan org. Baby kepanasan. Mama saya yang bed ridden pun kepanasan.
@mhmmdhsm Jason ni lepas review lamb shank aku dah tak caya dah. Bukan yang kat bazaar tapi yang kat restoran chef tu. Aku pegi makan tak sedap. Lagi pun aku annoyed gila dengan suara katun2 tu. Haha
@luxentX Go to da men subang jaya. Happy place. Still have good food options, Dadi cinema, karaoke also got. The only resto need to queue is sukiya. The rest lenggang kangkung beb.