Hai Assalamualaikum korang !
Hari ini takde ‘another day,another bouquet’🤣
Just nak promote 😉Sesiapa yang nak suprise kan kesayangn korang ,tapi tak boleh bcause this pkp ..boleh la korang order bouquet yang comel comel ni ..🤩🤩
see how the OPPRESSORS can eat, dance, make tiktoks, makeup, bakes, SMILE….. and the oppressed are being silenced hoping the world would wake up because they’re dying every minute, apart from being bombed, from lack of food, water, med supplies.
Sangat sangat sangat tak suka lelaki yang rasa tangisan perempuan tu comel and kelakar. Always find ways to minimize our hurt. Bila perempuan dah penat, tak tahan & leave mula la nak terkebil-kebil “what did I do?”
Netanyahu is a war criminal.
Netanyahu is a war criminal.
Netanyahu is a war criminal.
Netanyahu is a war criminal.
This is a fact. Tak ada perasaan siapa-siapa pun kita nak jaga.
Ahh, dad is being dad.
Ayah ni, nampak kuat kan? Sebab dia tak nak nampak lemah depan anak anak. Kalau dia nampak lemah, siapa nak lindung anak anak? Nampak cam ayah tak kisah je pasal kita, kan? Tu secara harfiahnya.
Tanpa kita sedar, sebenarnya, ayahlah orang terakhir yang akan tutup daun pintu saat kita nak gerak balik ke tempat kita—rumah sewa, tempat belajar.
Kehilangan ayah ni 1 fenomena terbesar selepas hilangnya ibu. Ayah memang tak cakap ngan kita tapi bila ibu called kita, atau kita called ibu, ayahlah orang pertama yang excited nak tau pasal kita.
Diam diam dia selit pesanan melalui ibu,
“Angah dah makan ke?”
“Adik belajar ok?”
“Duit ada lagi tak?”
Ayah, semoga kau dilindung الله.
Yeahh menarik crying session ni. Let it all out privately, just u & God. Pastu keluar bilik keluar rumah like nothing happen cuz u already deal with it alone. Idk long term bagus ke tak benda gini. But sometimes sadness came & the only way is to cry my heart out
Farah ada jual jugak Kek Tapak Kuda Nutella ‼️Murah murah je gais ..Rm19 /
1 roll🤩 Boleh request kalau kalau korang nak suprise kan gf,bf ,makcik,pakcik,jiran semua boleh !✨
Kita tengok Feedback kt bawah ni ‼️🤩👇🏻#kektapakkuda#smallbusiness#nutella#murah
Hai korang ! Farah ada jual giftbox choco mini ✨Rm10 je satu 😁 Boleh Cod and postage 🛵🚚 kalau korang nak postage , korang boleh purchase thru shopee , lagi jimat hihi🤩 kalau nak cod..dm je farah okie !😘