Puas hati sangat pergi foodhunting dekat Sekinchan, makanan i makan semua sedap!
Pergi lagi? Yes!! Sebab makanan i makan semua sedap. You all kena pergi tempat i makan ini. Jum i senaraikan 🌾🪷
Bodohnya Israel, hantar drone dan tunjukkan saat-saat akhir syahidnya Yahya Sinwar. Yahya tanpa gentar pandang tepat ke arah drone, walaupun tangan kanannya sudah terkulai, semangat juang tetap membara melawan sehingga akhir.
Lived a hero,
Died a legend.
Allahuakbar!
Lepas i tengok 1 video mengenai kesihatan, baru i tahu rupanya bila kita dah umur 30+ kita kena buat ‘strenght training’ untuk maintain jisim otot supaya mental health lebih baik, awet muda, kurangkan simptom PMS.
Barulah umur 30+ masih sihat dan bertenaga. Contoh senaman:
Tak salah nak doa mintak kita jadi kaya, tapi try tambah ni sikit dalam doa 👇
"Ya Allah, jadikanlah aku kaya. Kaya yang Engkau redha, kaya yang mampu buat aku senang untuk berinfaq & bersedekah, & kaya yang boleh mendekatkan aku dengan SyurgaMu"
PARENTS, jangan salah faham tau ☝🏼
Kemahiran membaca tu penting untuk anak anak tapi bukan di usia 1-3 tahun.
Ada kemahiran yang lebih penting untuk anak kuasai di usia yang kritikal ini.
Contohnya; motor skills—