1/2 Hari ni ada org contact aku tanya mcm mana nak unlock phone ahli keluarga dia yg baru meninggal. Aku tanya, arwah ada setup legacy contact tak, jawabnya tidak. Bila tak ada setup legacy contact ni, Apple pun tak boleh tolong kecuali dgn perintah mahkamah. Mcm mana nak setup?
Aku pun kadang2 xfaham dan cuba untuk faham.. tapi still weng pala akuπ
Org lain pun keja jugak..
Tapi xla sampai tak pandai nak atur masaπ€¦π»ββοΈ
Ni mcm depression je nama dia.
Kau kena reset byk mende ni. Aku suggest mulakan dengan morning walk 10,000 steps everyday lepas Subuh.
Everyday without fail. Takyah bawak phone. Pastu kau kena eliminate white sugar.
And then fokus solat 5 waktu. Buat 3 benda ni dulu.