Maaf sakap...
tak berapa nak boleh la berbincang panjang dengan orang yang letak education tu bukan landasan hidup.
Orang mcm ni nanti semua dia pakai logik & pengalaman org. Dia sendiri takde landasan...
*flip hair*
Saya takde la desperate nak duit, tapi.. saya rasa nk buat rental boyfriend.
Clean&woman only.
Tak goodlooking, tapi saya janji saya kelakar,
Fee seikhlas hati.