@maintumharahun aka @Humtum_0x jab apki baji mere pas aa kar mera suck krti thi😭NGL main secret chat krna chahti thi tab apki gherat krdi thi?😂 space main aa kr romantic gossip krti thi? or kehti thi mujhe to sirf DARK romance pasnd hai tab apki gherat mar gyi thi?🤣roo bth kr.
@zaviyar_1@Babyshattodo@SultanSAKhan roo to tum rahe ho jabse tumhein ma ne 3 saal pehle expose kiya tha tumhri haqeeqat btai thi logon ko😂 tbse tmhri jali hui hai, don’t worry tujhy orr takleef dunga wait kar , or meri TL se apni baji ki shalwar utha or bhag yahan se MF🤓
@zaviyar_1@Babyshattodo@SultanSAKhan OH BKL? wo sab tum logon ke apne fake accounts hain😂 Jahil gawarr pathan tu harr kisi ko apni trah bewakuuf samjhta hai?🤓
@Nainaaniiazi It’s not just the abuse sharing people’s private family data especially girls, needs to stop too. My sympathy goes to every girl who has been victimized. Exposing families isn’t savage it’s pathetic😢