KA ni kan, selain dari product yg dia keluarkan tu ‘ada rasa’, character bersahaja & merendah diri tu juga penyumbang terbesar rakyat Malaysia support dia
Hasil soal selidik ringkas aku..ibu bapa yang respon 39 org drp 106 semuanya kesimpulan yang aku dapat ialah murid2 aku tiada masalah peranti tp data & sikap yang buat mereka tidak ikut sesi pdpr...huhuhuhu
People in Kuala Lumpur have the longest working hours and spend the most time commuting to work compared to any other city dwellers in the world.
KL-ites ranked the third lowest work-life balance globally, says a recent study. https://t.co/En3Bsgx6mk