Jika benar Apple akan hasilkan iPhone 14 yang sedemikian rupa, nampaknya kita boleh lihat betapa lamanya Apple perlukan masa untuk memperkenalkan teknologi baharu kepada pengguna.
@norazambudin Same tips seperti @PakYeopkidey
Niat nak bangun awal dulu supaya ada lebih banyak masa untuk buat aktiviti sendiri sebelum uruskan anakยฒ.
Jangan frust kalau terlajak tidur, keep on trying. Pasang alarm kuat atau snooze. Insya Allah 3 bulan akan biasa.
Memang sedih bila tak dapat seperti yang di rancang. Tapi amazing sangat cara Allah menegur diri ini. Kadang nampak ayat dalam Al-Quran and sometimes Dia hadirkan orang yang baikยฒ tegur kita.
Tq Allah, semoga hati ini redha dengan ketentuan-Mu. โค
Never curse whatever youโre going through. It shows how the Almighty is indeed the Best of Planners. We intended and He decided how things should progress. Purify your intentions. Trials should make you aware of our short life here; perhaps become woke from years of slumber!
Puak kayangan salahkan rakyat mahein. Rakyat marhein salahkan puak kayangan, akhirnya kita sendiri yang rugi.
KKM tersepit ditengah menanggung lambakan pesakit yang bertambah dari hari ke hari. Andai saja kita bersatu melawannya bersama.
#Allahjagakita
Semalam muka masing sedih sebab kena beraya di rumah saja tahun ni. An then mu tok laki said:
"Sesedih-sedih kita tak dapat balik beraya di kampung, sedih lagi saudaraยฒ kita di palestine tak dapat beraya bersama keluarga mereka."
Tq for remind me. ๐ข
The Palestine - Israel conflict. What is going on in Palestine? How did it all start and how did it come to this? Know your FACTS!
Thread. #Palestine ๐ต๐ธ
Ayat masa bercinta. ๐
" Yang leher kita terseliuh."
"Ye ke, sian nyer jom pergi jumpa tukang urut."
*****
Ayat selepas kahwin. โค
"Yang leher kita terseliuh lah."
" Yeke, patahkan ja leher tu."
๐
#guraukasar
Tak sanggup membazir punya pasal. Bila anak-anak tak habis makan, umi jadi DBKL tok laki jadi MPSP.
Lepas tu depa bantai umi gemok, abah maintain kuruih.
Hmm, dimanakah kapten keadilan pada waktu ini. ๐
Seram ja sekarang bila orang pandang kita semacam sebab tak pakai fask mask, takut juga kena saman kalau polis nampak. Baru dunia, saman Raqib dan Atid dibahu kita ni macam mana lah.
Allahu. ๐
Apa ja produk yang laris sekarang?
Apa sahaja yang tertulis "anti bactrial"
- Anti bacterial handwash
- Anti bacterial showerfoam
- Anti bacterial spray
Ada lagi sila tambah sendiri. ๐๐