"Idea Gila Lee Kuan Yew Yang Hampir Musnahkan Malaysia!"
Siapa saja tak kenal dengan Lee Kuan Yew, seorang sosok provokatif dalam sejarah Malaysia. Bermula dengan hasrat murni beliau bawa Singapura jayakan pembinaan Malaysia sehingga terserlahnya kebiadapan beliau mecabar...
"Ketika Tamadun Cina Hampir Musnah!"
Cuba bayangkan sebuah tamadun yang telah bertahan ribuan tahun, berjaya mengharungi pelbagai badai dan gelora, tiba-tiba terancam oleh orang dalam sendiri.
@walker426437@MALAYSIAVIRALLL Bro still havenβto quit opium since 19th century after the generation to generation and yet here still being retarded, stop the hate.
Pembekal senjata kepada agen Zionis telah ditangkap di bazar ramadan.
Pada masa yang sama, loyar buruk @Solisidtor cabar PMX turun bazar ramadan tanpa bodyguard.
Apa niat sebenar @Solisidtor?
Jangan kita jualkan pemimpin kita sendiri hanya sebab perbezaan politik.
Harap @KDNPUTRAJAYA@PDRMsia ambil tindakan terhadap puak-puak yang bakal mengancam keselamatan kita.
@nolongerskek Random question; respectfully, mana nak research anything online yang sahih without false ideology and aqidah, as you stated, google scholar is not accurate,
Banyak dah kes-kes anak bini orang politik, lemak bola luar negara dapat kerakyatan tetapi anak rakyat Malaysia yg sepatutnya dpt, dinafikan hak kerakyatan mereka.
Semua ini berlaku kerana kerajaan dari zaman Atok tidak pernah usaha utk selesaikan isu ini.
Sebab itulah orang tanpa negara sentiasa dipinggirkan dalam pembuatan dasar.
1/9
"Perjanjian Pangkor 1874: Permulaan Scam British di Tanah Melayu."
Perak, seperti namanya ia kaya dengan sumber perak.
Namun, satu ketika dulu berlakunya Perjanjian Pangkor yang gugat kedaulatan dan jadi punca masuknya orang-orang putih ke dalam pentadbiran negeri Perak.
1st aku minta audit katanya tak perlu audit sebab transaksi tranparent
Lepas tu @BNM_official keluarkan notis
Lepas tu mengaku ada audit
Akhir sekali nak pulangkan balik duit nak pakai duit sendiri.
Soalan,kenapa tak pakai duit sendiri je at first place?dah terciduk ke?
Internship ni kalau boleh pilih tempat yang boleh kembangkan skill, networking dan self improvement.
Cari tempat yang sesuai dengan bidang. Jangan pandang sangat elaun ribu ribu, tapi tak beri tambah nilai untuk diri.
Intern: belajar.
Masa kerja dgn skill yang ada, baru gaji yang ikut kita punya kehendak. Kalau tempat internship dapat elaun tinggi, dapat banyak belajar. Itu satu rezeki.