Top Tweets for #COCConfession
Kepada clasher yg gunakan nama MAKJ dan NOOB, anda boleh pergi mam
#CocConfession
Miss nak tutup RT after 12AM. Sesia sat lagi kena maki temlen penuh #CocConfession. Kalau ada option mute, Rasanya semua mute Miss dah kot.
Mohon Admin 1st create acc twtmycoc yg bernama Adi bkn nama sebenar, mereput menyesal create acc ni dan plg ke jln yg bnr. #CocConfession
Hi abe joey hog level 5! Kiteee nak hog awak lg boleh tak? Hik hik hik
#CocConfession cc @musicalxfusion https://t.co/zC2WTTu5st
Dah boleh kot nak start topik.
Confession to any of your clanmate/ex clanmate yg tak berani nak diluah.
π #CocConfession
Pada jendul yg selalu belanja gem dan tolong farmkan base Miss time Miss busy, Miss minta maaf xdapat bls cinta coc awak. #CocConfession
Malam ni memang Miss sengaja nak marathon RT #CocConfession disamping ambil kesempatan meroyan tuju khas pada clanmates/exclanmates.
Kau dr TH7 sampai TH9 dok main allout naga. Dahlah hambar nakmati. Attack atas2 plk. Puas sindir pon tak paham2. Jilake. #CocConfession
Okay. Miss dah bagi coc love confession yg macam celaka.
Korang pula? Takkan takde? Kemon.
#CocConfession
Alasan tinggal adelah sebab hati awak dah tawar, tp kenapa dgn CoC takbegitu? Apa kurangnya sy dan lebihnya CoC?? #CocConfession
Dari CoC sy kenal awak, sampaila bercinta. Org kata kisah cinta kita legend. Tapi sayang, awk tinggalkan sy tiba2. #CocConfession
@twt_MYcoc pergi war bawak mass dragons, full jump spells dengan healer. Pastu cc hog level 1 sebagai backup. Fail habis. #CocConfession
@twt_MYcoc i pernah bagi barba & archer takde level kat cc war leader masa first tims join war dulu #COCconfession
Aku cube untuk setia maen coc sampai ke tua ~ tapi punahhh semua nyaaaaa punahhhhh ! π’π
#COCconfession
"@twt_MYcoc: β@budak_pekan: penah kena cop kaki blue sebab malam-2 ada bunyi archer mati #CocConfession
@twt_MYcocβ ππ" this haha
β@budak_pekan: penah kena cop kaki blue sebab malam-2 ada bunyi archer mati #CocConfession
@twt_MYcocβ ππ
Dulu ingat macam susah jea main coc tapi bila dah main layan gila sial π #CocConfession
@twt_MYcoc Aku main COC ni sebab nampak bergaya, macho & hensem #COCConfession
Last Seen Hashtags on Sotwe
momsoN filter:videos
Seen from United States
Ψ¬Ω
Ψ§ΨΉΩ
Seen from Egypt
AdamEve
Seen from Turkey
momsonn()************ filter:native_video
momsonn
Seen from United States
rr63 femboy
Seen from Australia
Momson
Seen from Switzerland
gamerJ
Seen from United States
bbcflash
Seen from Thailand
ebonypyt
Seen from Australia
Most Popular Users

Elon Musk 
@elonmusk
241.5M followers

Barack Obama 
@barackobama
119M followers

Cristiano Ronaldo 
@cristiano
113.9M followers

Donald J. Trump 
@realdonaldtrump
111.8M followers

Narendra Modi 
@narendramodi
107.2M followers

Rihanna 
@rihanna
98.6M followers

NASA 
@nasa
92.4M followers

Justin Bieber 
@justinbieber
91.8M followers

KATY PERRY 
@katyperry
89.7M followers

Taylor Swift 
@taylorswift13
83.7M followers

Lady Gaga 
@ladygaga
75.1M followers

Virat Kohli 
@imvkohli
72.9M followers

Kim Kardashian 
@kimkardashian
70.8M followers

YouTube 
@youtube
68.8M followers

Neymar Jr 
@neymarjr
65.9M followers

Bill Gates 
@billgates
64.9M followers

Selena Gomez 
@selenagomez
62.8M followers

The Ellen Show
@theellenshow
62.3M followers

CNN 
@cnn
61.8M followers

X 
@x
60.7M followers









