Salah satu ciri kemerosotan masculinity lelaki di zaman moden adalah apabila lelaki pun dah mula sibuk dengan isu remeh temeh dan kehidupan peribadi orang lain.
What happen to the world?
Kau tu lelaki. Bukankah sepatutnya kau sibuk membangunkan diri kau untuk sukses di setiap penjuru hidup supaya mampu provide the best untuk family?
Kau tu lelaki. Bukankah sepatutnya kau sibuk bangunkan fizikal kau untuk strong dan FIT supaya kau mampu protect family?
Macam mana dalam keadaan hidup kau masih sugul, kau ada masa ambil port dengan hal dalam kain orang lain ni, apa dah jadi dengan kau ni?
Wake up!
Keluarkan tangan daripada seluar.
Pergi mandi!
Focus on yourself.
Work harder.
No time for gossip or bullshit.
Be a man.
Do you understand?
Orang kaya drive kereta apa?
61% orang kaya USA drive kereta:
1. Toyota
2. Honda
3. Fords
Bukan BMW, Merc, Range Rover etc. Kalau korang miliki kereta top 3 ini, mungkin korang ada wealthy mindset. Orang kaya ini fikir reliability, kereta selesa dan takde byk problem.