KUANTAN PEOPLE!๐ป Agak agak scroll twitter taktahu nak makan apa. Korang boleh singgah instagram @spicykenkuantan ada delivery makanan tapi setiap Isnin, Selasa, Rabu sahaja.
Details ada disana. Follow je dulu, tak order tak apa๐ @KuantanViral @KuantanTV@twtkuantan_food
Lali sampai dah malas, apa apa kalau boleh taknak involve orang langsung. Nak luah, nak bagi pendapat nak bincang pun kalau boleh memang taknak langsung. Banyak simpan dari cakap.
Dah makin tua, aku ni lebih rela buat apa apa sendiri daripada mintak bantuan orang. Tapi ada benda yang aku takboleh buat sendiri, lagipun takkan lah orang lain taknak tolong langsung.
Resepi untuk potato & mushroom cream sauce. Telegram saw it first. ๐
Sesekali nak makan selain nasi, nak makan buat side dish pun sedap dah. Guna holland potato saiz kecil. Nak buat pun senang je tak makan masa. ๐ฅฐ Boleh save & try later.
Tolong lah pergi kedai makan abang ni, sanggup datang dari jauh ke Cheras semata-mata untuk mee kicap ni & itโs worth it ๐๐ผ
Member pun non-stop puji sedap. Kedai selesa sejuk, sesuai sangat ajak family makan sini.