"hargai someone yang sanggup tunggu kau berubah."
kenapa?
"sebenarnya dia kecewa tapi dia paksa diri dia untuk bertahan sebab dia yakin kau boleh jadi yang terbaik untuk dia."
jangan terlalu selesa ketika dimanjakan oleh seseorang, kerana pemergiannya nanti akan membuatmu merasakan kekecewaan yang paling sakit kau pernah lalui ;)
kadang terpikir jugak bila someone yang ada dengan aku sekarang ni pergi nanti macam mana hari hari aku tanpa dia, yelah dah terbiasa semuanya dengan dia je.