Girlssss, no more gatekeeping!
Tranexamic acid + alpha arbutin is the PERFECT combo for PIE, PIH, acne & hyperpigmentation. Works like magic 💯✨
Before. After.
Stop buang masa apply kerja manual. Best tak kalau guna sistem AI yang korang boleh apply 50 kerja dalam masa 5 minit?
Dah jangan serabut kepala. Drop je resume dekat sini nanti sistem AI akan buat kerja untuk korang. Mudah dan cepat.
Link: https://t.co/jNgvavh6Js
Short trip ke Ipoh? Korang boleh singgah bermalam dekat sini. Bawah tu ada kedai makan tau. Senang takyah nak jalan jauh. 😊
📍Sekeping Kong Heng, Ipoh Perak
If korang cari staycation lain dekat Ipoh boleh refer sini, https://t.co/9SzeoktGbT
Patutlah tak pernah jumpa dekat luar rupanya dah viral dekat facebook, baru tahu ni🥲
Yang ada backne problem tolong lah beli sebab memang berkesan. Harga dia murah macam harga sabun mandi biasa je.
Travelling to Penang on a budget? Ye lah, buat apa duduk hotel mahal because you'll be spending most of your time exploring the island.
Here are hotels in Penang under RM200 (thread)
[🗳] 2021 MAMA (Mnet Asian Music Awards) 투표 안내
✔ 투표 부문
Worldwide Fans' Choice TOP 10 - (여자)아이들
✔ 투표 기간
~ 2021.11.22 16:59 (KST)
✔ 투표 안내 및 링크
https://t.co/o6WY6dHeNT
네버랜드 여러분의 많은 참여 부탁드립니다.
#여자아이들#G_I_DLE#MAMA