Jangan risau pasal jodoh. Bila tepat pada masanya, ia akan datang dan beri you bahagia. Buat masa sekarang fokus pada diri you, pendidikan, kerjaya, keluarga dan kewangan. Paling utama adalah diri you. Jaga emosi, kawal egois dalam diri. Belajar improve diri jadi lebih baik.
Bumi pun bagai memohon istirehat sejenak...
Langit pula seolah merindukan doa-doa pendosa seperti kita...
Seakan memberi ruang buat kita akrab denganNYA....
Kalau lah ada kuasa, buat undang2 siapa mabuk langgar org sampai mati, dia pun kena hukuman mati jugak. Sampai bila nak berdiam ?! Hello ??? Kau ingt nyawa rakyat ni mcm nyawa lipas ke.
Talking about jaga wudhu. Ada orang ambil wudhu dekat rumah siap-siap dan makeup. Sampai mall, masuk waktu terus solat.
Tak payah lah pandang pelik orang solat dengan makeup.
I know that sekarang trend makeup glowy, glass skin but let me tell you, if your event berlangsung dalam 2-3 jam sahaja then go ahead. Buat la makeup glass skin ke dewy bersinar ke apa. Tapi klw event tu lama let say 4-6 hours please avoid shining glowy things
Ya Allah, please protect my parents. Protect people that I love. Give them happiness. Make it easy all their dealings. Keep them away from the bad people. May Allah ease everything. Amin.