Withdrawal masuk sepantas F1 ποΈ
Kan dah cakap withdrawal dekat Trading PRO memang laju, sepantas F1 bak kata klien.
Kita sebagai trader mesti pentingkan atau nak deposit dan withdrawal yang laju supaya mudah untuk kita nak trade. Tak ganggu emosi kita bila dua dua ni cepat π
Pukul 12:39 AM tiba tiba dapat feedback dari klien, ingat apa rupanya flip akaun dari $100 ke $632 π±
Bila dah serasi gunakan Trading PRO spread yang nipis ni, guna pulak akaun Scalpx memang sedap la nak menekan. Bila klien suka Haziq lagi la bahagia
Nak buka akaun cari Haziq
Feedback klien
Klien Haziq sampai gian nak guna Trading PRO, sebab apa gian?
Sebab spread di Trading PRO sangat halus, jadi sangat mudah untuk klien buat profit di sini..
Kepada yang masih belum cuba dan ingin rasa spread di Trading PRO boleh direct pm haziq..
Countdown Money Expo India
π Date: 17 - 18 August 2024
π Venue: Jio Convention Centre, Mumbai
π’ Booth: #12
See you at Money Expo India! π
Join us and start trading now!
πBest Forex Spread Global π
Broker of The Years
Haziq Syazani
Account Manager TradingPro
Nak mula trade? Tapi takda modal yang banyak?
Kenapa kena pening pening? Trading PRO minimum deposit serendah $1 atau RM 4.90 sahaja.
Bukan setakat minimum deposjt rendah, spread pun rendah dan halus. Kalau tak percaya direct pm haziq sekarang..
#TradingPRO
We are excited to be nominated for the Brokers View Award in the "Most Popular Broker" category, and we deeply appreciate every vote!
Vote through the link: https://t.co/NpWYHqqEeR
Best Forex Spreads Global.
Broker of The Year.
Haziq Syazani
Account Manager | Trading PRO
Al kisah hari isnin
Tiba tiba ada orang duduk sebelah saya dan terus mintak password wifi, katanya mereka dari semarang.
Siapa ni? Apa saya perlu buat ni? Mohon komen di bawah
Bukan nak berlagak, tapi memang berlagak π
Alhamdulillah award Trading PRO semakin banyak,platform semakin kukuh, klien semakin ramai.
Kami sentiasa memperbaiki servis dan juga platform kami ke arah yang lebih baik dan berkualiti. Jika berminat boleh terus direct PM Haziq.
Al kisah pagi selasa
Aku pegi kedai mamak, dia tanya aku nak minum apa? Nak makan apa? Terkejut aku macam mana dia tau aku haus dan lapar π€
Selamat pagi semua, semoga semua urusan kalian hari ni dipermudahkan. Assalamualaikum