Hidup di dunia, apa yang perlu kita jaga adalah tentang diri kita dan pandangan Allah terhadap kita. Itu yang menenangkan diri dan hati kita daripada segalanya.
100% tujuan hidup ini adalah :
"Inna Sholati Wanusuki Wamahyaya Wamamati Lillahi Robbil Alamin."
Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku dan matiku hanyalah kerana Allah, Tuhan Semesta Alam.
Jangan rush and risau too much, take it easy. Allah tahu apa yang terbaik. Dia akan bagi when the right timing comes. Sabar dan betulkan niat. Be kind to yourself and the people around you. All these struggles will be worth it one day.
Selain minta kuat, kita minta juga
dekat Tuhan agar difahamkan dengan
apa yang sedang berlaku.
Sebab kadangkala kita ni boleh sabar,
tapi kita masih keliru kenapa sesuatu
itu terjadi.