@501Awani Sebab tu sosial media ni xboleh jadi kayu pengukur kebahagiaan seseorang..kerap post tak beerti couple tu bahagia..yang lepas kawin terus senyap laki bini tu lah yg kita rasa depa ada problem padahal meniti hari bahagia besama sama..
Parti Ataturk dan Democrat bagi dana sangat sedikit pada Diyanet. Cukup pada syarat jer. Bila Erdogan naik, baru dana naik empat kali ganda. Ini membuktikan dua benda:
1. Rakyat Turki dah sekular bersama Ataturk
2. Erdogan ni cenderung ke arah religious-traditionalist.
@thepatriotsasia Beliau tidak percayakan Tuhan sepert yang dikhabarkan di dalam karya Armstrong The Grey Wolf. Sekular yg diamalkan ketika pemerintahan beliau, ialah sekular radikal. Pakai tudung tak boleh, azan dlm bahasa Turki, dan perkataan Allah itu diganti dengan perkataan Tanri.
@lintahdarat90@thepatriotsasia , ialah sekular radikal. Pakai tudung tak boleh, azan dalam bahasa Turki, dan bahkan perkataan Allah itu diganti dengan perkataan Tanri.
@lintahdarat90@thepatriotsasia Beliau tidak percayakan Tuhan sepertimana yang dikhabarkan di dalam karya Armstrong iaitu The Grey Wolf. Beliau lancarkan semua janji-janji yang beliau lampirkan setelah memegang takhta presiden negara Republik Turki yang sekular. Sekular yang diamalkan ketika pemerintahan beliau
@AhmadFaezal4 Kalau kat malaysia,masih lagi bekiblatkan parti..dan kaum..kat thai mgkin senang nk besatu golongan gen z dia sebab masih majoriti dgb agama yg sama..di malaysia kita bebilanf kaum jadi mgkin akan bepecah mengikut arus semasa..uniknya kita ni masih xbeperang sesama sendiri je
@501Awani Dah tiba masa nya jabatan agama audit secara serius semua pusat2 tahfiz ni..audit kewangan,buat ujian dass pada anak2 murid tahfiz,tgk aktiviti2 tahfiz ni..jgn leka buat sukan antara jabatan je
@ibjela Pernah kene..time relaks lepas joging..tiba2 ada uncle cina nk ajak borak..lepas tu tau2 dah pegang peha dgn hampir dgb kemaluan😭aku mcm kaku ,xtau nk buat apa haha..lepas tu terus cabut g jog