Lain kali, ak nak guna COD jela utk FP ni. Asal aku buat online banking, kemain byk alasan tanak hantar sampai depan pintu rumah. Pakgad tak bg moto masuk la, pakgad tak bg naik la, parking moto jauh la, alasan cipan apa kau bg ni? GF n SF elok je naik sampai depan pintu umah 😡
Tone suara Yonny Boi ni ada 'gemersik' dia. Lg sorang ak dgr ada sore mcm ni Aida Nikolaychuk dr X-Factor ukraine. Cr la dgr kt utube apa ak mksdkan gemersik tu.
#muzikmuzik35
punye bijak laki ak tanak ak gatal tgn shopping shopee lg. Dia kua duit byk2, lepas tu tny ak nak cash tak. Then buat muka kesian kata nt terbelanja. Kesudah ak transfer ke acc dia, ak yg pgg cash. Habis cane ak nak shopping brg kt shopee. 🤦🏻♀️
Bole tak yang buat review product kt ig lg2 melibatkan warna mcm lipstick jangan guna filter 🤬 Pebenda yg kau nak tunjukkan ? sama je warna jdnya. Pftt ! 😑