Banyak yang message I Tanya, how to go to π³πΏand work there and travel at same time.
This is my thread on Working Holiday Visa for π²πΎ (for ages 18-30). Apa yang kena ada/buat etc.
yang kelakarnya sebelum si Irwan badut ni cakap Tabung Haji diberi sijil bersih oleh Ketua Audit Negara, bekas KAN Madinah dah cakap team audit Jabatan Audit Negara recommended untuk penyata kewangan TH diberi "qualified opinion", cuma Madinah sebagai KAN berpendapat kalau bagi Qualified Opinion akan berlaku risiko "bank run" kepada TH dan dia tukar kepada clean certificate of audit with Emphasis of Matter.
Irwan terlelap atas stage kot masa Madinah bercakap sejam lebih.
benda ni la yang ditegur oleh RCI kepada Madinah sebagai KAN. bagi clean certificate tapi ada EOM.
ni aku quote apa Madinah cakap; "Pasukan audit semasa itu tidak mengenepikan isu-isu yang ditemui dan telah mengenal pasti isu berkaitan rosot nilai aset dan pada peringkat teknikal telah mencadangkan pengeluaran sijil berteguran (qualified opinion)"
bangang betul ex-KSP, kau dengar la co-panel kau cakap apa π€£