Aku jauh. Aku rindu nk balik. Nk peluk cium dorang puas2. Jagala parent aku Ya Allah.Ampunkan segala dosa2 mereka. Murahkan rezeki mereka. Panjangkan umur mereka. Berikanlah kesihatan yg terbaik utk mereka. Masukkan mereka kedalam syurgaMu Ya Allah. Amiiin.
@faridaffy Jujur tulis dlm resign letter ckp smua toxic,sv toxic batu api,hasut staff itu ini,hr toxic sbb reveal gaji staff2 dkat staff lain niat nk jadi batu api,last2 kena reject surat tu ,manager panggil smua, smua kena basuh dgn manager depan muka aku.Puas hati. Lpstu baru resign elok2
@MALAYSIAVIRALLL Mcm penah serve budak ni kat kedai kain kalau xsilap org la. Budak fashion designer. Beli kali mcm diva. Kita ni kerja layan jela. Kalau kat luar,aku pukul bontot pakai meter stick ukur kain tu
@twtbiy Dia risau kene cancel / kene banned la tu kot.. habisla periuk nasik dia nnti xde job๐คฃ.. kene mngalah jgakla..xtaula kot AA yg suruh sbb makin byk teh tumpah ni ๐คฃ๐คฃ
@MALAYSIAVIRALLL Sepatutnya kematian tu lah perkara paling menginsafkn . Tp ini blh bawak gurau. Kau ingat mati tu main tido2 ke..takde common sense la mangkuk2 ni.
@AkeemSharyzal Yg no 1 tu aku buat port tgk wayang je.. alang2 duk puncak perdana buat ape nk p yg jauh ye dak ๐คฃ.. tp mall tu mcm bangunan tinggal hidup xhidup je๐คฃ๐คฃ๐ข
@effie_mohamad@HasmiraHakimi Hahaha .sama. lagi 1 perangai, berkawan lama tp jumpa dkat tmpat yg random pastu kerap terjumpa mesti sembang mcm kawan baik tp masing2 xpnah nk tahu nama masing2๐คฃ..