"Kenapa perempuan boleh pakai lawa lawa, tapi lelaki pakai ala kadar je?"
Aku wedding photographer jugak, sangatlah jarang nak nampak perempuan attend wedding pakai ala kadar. Paling paling pakai baju kurung sopan. Thumbs up untuk orang perempuan...
Dalam kes nı palıng aku terkılan “mak pak Zulfarhan dah bgtau dıa boleh maafkan semua pelaku” tapı sorg pun tak dtg mınta maaf. And mak bapak pun sama je. Takdak wakıl anak mınta maaf pun. BERLAGAK.
I tak tau if it's just me tapi i selalu rasa kucing vet ni kerek semacam. Muka dorang bila kita bawak kucing kita yg sakit ni mcm "heh, lemah."
Dia mcm takleh explain poyo dia. "Aku ddk dengan doctor, kau hado?"
Sebenarnya kan, bila you dah jadi husband/wife orang. You hanya perlu focus kat pasangan you je, orang lain tu pedulikan. Engkau dah kahwin, dah ada isteri tapi sibuk pulak nak tanya "you okay tak?"
Dia okay atau tak, biar lantakkan, bukan kerja you nak comfort kan dia.