Haritu masa pi Olive Young aku sempat la grab a few skincare ni, ramai jugak locals kat sana beli. Rak kosong je terus staff top up yg lain. toner pad carrot je tak beli sebab lari bajet dah time tu haha. Tapi siapa nk beli kat shopee pun ado, tak payah pergi sampai korea sana 😂
sedih baca kes kebakaran ni 🥹
satu family meninggal kat rumah kecuali dua orang anak yang tinggal dekat asrama ja yang selamat. bayangkan hilang mak ayah dan adik beradik sekaligus waktu bulan puasa waktu hg jauh dari keluarga. no words to describe that level of pain.
TERKINI
Rakyat Palestin kekal teguh menunaikan Solat Jumaat di perkarangan Masjid Al Aqsa Baitul Maqdis hari ini
Israel tak benarkan rakyat Palestin menunaikan Solat Jumaat dalam Masjid Al Aqsa hari ini
Daftar sekolah awal setahun je, bukan suruh anak kau jadi buruh kasar. Kat rumah pun kau duk scroll tiktok, main facebook. Anak nak makan pun kena menangis dulu baru bagi makan. Eloklah tu hantar anak ke sekolah, supaya tak bingai macam kau.
@Youngna_XX@tattyhassan Hi sis, saya noob lg dgn affiliate ni tp yg penting kena daftar dulu dh lulus nnti boleh la start promote brg dgn cara share link brg tu then custom link kat sini 👇🏻 so far ni je la sy selalu buat belum tahap create video lg 😂