They say find 3 hobbies. One that makes you money, one that keeps you in shape and one that lets you be creative.... Iโm gonna work on that for myself
Girls
Kalau skin tengah pedih rasa muka ketat siap redness lagi, masuk WATSON, jangan lupa ambik DR ALTHEA ni.
Skin barrier meragam? Dr. Althea
Breakout? Dr. Althea
Kulit kusam? Dr. Althea
Redness? Dr. Althea
Tiny bumps? Dr. Althea
Bukan i sorang je cakap. Pergi baca feedbackโ๐ป
Paling suka letak utensils dalam satu bekas macam ni. Memudahkan kerja, nak makan tinggal buka utensils box ni je. Kalau ada tetamu datang pon senang tak payah nak kalut kutip2 sudu kat dapur.
Yang cream tu cantikk. https://t.co/iY5FPnEB4h
Ada 3 kaler drawer ni white, brown oak dan light oak. I tengah aim nak yang light oak tu nampak macam muji style. Kitanyo suka warna2 natural.
https://t.co/YZFjdBRKJA
Dah lama aim nak drawer baju ala-ala ikea ni. Nampak cantik betul design macam ni. Ada yang 3 laci & 4 laci.
Drawer macam ni dah macam awam jugak sebab banyak rumah guna. Tapi dah lawa memang la kan. Kena ada satu kat rumah ni ๐
Kalau tak nak guna chopper, boleh guna sebagai mixer jugak! 2 in 1 tukar blade je dah settle. Kiranya beli satu barang tapi guna dua function. Jimatkan takyah beli asing.
Ada 3 kaler boleh pilih kat sini
https://t.co/RxyML4786S
Nak kurangkan tenaga masa memasak guna boleh guna copper ni. Nanti bulan puasa kan kita dah penat puasa seharian.
Bila nak masak lauk berbuka tu guna je la copper ni nak potong halus daging, bawang atau sayur2. Jimat tenaga kita wakk takyah nak chopping kuat2 guna pisau.
Ada 3 kaler yang memang cantik untuk interior rumah. Ivory, light grey & black semua cantiks! Korang rasa lawa yang mana eh?
https://t.co/QbeMD3e8tp
Terjumpa display cabinet ni masa I tengah survey almari untuk letak koleksi pinggan2. Dah berkenan yang ni tapi tak tahu nk pilih warna apa sebab semua cantikk. Nampak kemas je almari ni.
Ni kalau nak letak dalam study room atau home office pon macam sesuai jugak kan
Bulan puasa nanti kita dah tahu cuaca memang akan panas terik. Rumah siapa yang terasa bahang panas, nanti bulan puasa lagi laa akan rasa panas.
Better sediakan kipas siap-siap sebelum kita start berpuasa. Beli je kipas stand ni, kualiti tip top.
Kalau dapur kecik, boleh guna as island table tak makan ruang banyak sangat. Nak guna untuk storage bawang-bawang pon cantik. Seller restock every day yang ni ๐ค
https://t.co/wYZpEJq0QJ
Meja potong2 ni serius lawa ya. Rumah yang vibe-vibe muji mesti akan suka meja ni. This one kukuh & from solid wood! Kalau terkena air memang tak kembang. So no worries nak letak kat dapur.
Siapa yang suka minimalist deco dining table korang dengan pinggan mangkuk cute ni.
Kat sini boleh pilih saiz dengan bentuk-bentuk pinggan unik yang sesuai dengan dapur masing-masing
https://t.co/zzaotahPtS
Function dooh ye blender ni. Cap cuss kejap je dah siap blend. Tak perlu berlama-lama kat dapur semata blend je.
Blender ni boleh isi up to 1L untuk efektif blend. Maximum boleh sampai 1.9L
Korang boleh pilih nak yang 1 atau 2 jar kat bawah.
Rack baju ni atas banyak saiz! Nak yang hanger 2 pon boleh. Nak satu je pon boleh. Available in 2 colours pulak tu. Senang nk pilih yang match dengan tema rumah ๐คญ
https://t.co/FdJzLCuqdl
Selain almari baju, rack macam ni pon wajib ada kat rumah deera. Kalau yang jenis suka iron baju kerja untuk seminggu terus lagi la kena ada benda nii.
Iron siap2 baju kerja seminggu & sangkut sini je. Nanti tinggal pakai je!
Kitchen rack ni ada 2 warna black & white. Korang boleh pilih nak berapa tier and tinggi berapa. Banyak pilihan saiz kat sini
https://t.co/6oTBpo7Pyw
Yang tak tahu nak letak mana barang2 elektrik boleh consider kitchen rack cabinet ni.
Siap ada roller senang nak ubah tempat. Kita kan suka ubah suai dapur kalau dah bosan tuu.
Yang ni back panel boleh remove tau. Boleh pasang plug terus kalau nak guna. Tak perlu alih2 dah