Atas kertas memang cantik tapi sampai ke enforcement terus ke laut. Baca lah pengalaman orang ni @JPJ_Malaysia@MOTMalaysia@anthonyloke
Sampai orang perli JPJ ni sibuk bid plate no je, bukan nak tengok kes aduan yang orang buat.
Sampai bila nak ada accident melibatkan kenderaan besar mcm ni.
Beberapa bulan kebelakangan ni aku mmg risau kalau ada lori di belakang. Samaada aku beri laluan pada dia atau aku laju kedepan meninggal kan lori tu.
Pembunuh bergerak tu.