Buka thread rasa nak marah sangat. Macamana ada parents boleh hantar anak pergi kelas sana sini boleh pulak bayar beratus tapi bila kelas mengaji alquran kau boleh pertikai RM10/session? Tu pun dah kira murah sangat. Ajar lah sendiri kalau nak free. Apa yang kedekut sangat?
Orange: "I'm just gonna scooch here if you don't mind..."
Tux: "I DO mind..."
Orange: "Like I was saying, I'm just gonna scooch here if you don't mind..."