hmm pantangnya kalau orang yg bnyk songeh ni, semua benda kena sedia depan mata mcm raja. sudu depan mata pon tak boleh nak amik, kena org letakkan ats pinggan. ish dia ni siapa😕
kahwin malam macam idea yang baik juga . lepas maghrib boleh berlangsung so takde isu tinggal solat sebab busy pentingkan majlis . isyak pun masih sempat solat selepas majlis . like how dahlia & imran settlekan dalam 3 jam je and it’s enough tak perlu majlis lama
Yes, Dahlia Rizal cantik.
Tapi all of you girls pun cantik juga okay. Seriously.
Don’t downgrade yourselves by saying “kenapa aku tak cantik macam Dahlia Rizal/Amelia Henderson/Mira Filzah/etc”
My god, don’t you know you girls are all beautiful as well?
Hahah comel la but yes we did nikah malam pun cause my mom org melaka and her family tradition memang each wedding kena ada bunga api so most nikah malam just untuk memeriahkan lagi majlis🥰 worth my 1.4k jugak la hahah
Percayalah good skin and make up dont come from skincare sahaja. Nak dapat perfect skin condition- pico laser and regular facial. Skincare cuma enhance. Apa pun Dahlia memang lawo
I'm so moved by all of the love, prayers, and support you guys have given me up to this point. I pray it all goes back to each and every one of you, that you find peace with whoever it is that you intend to love, and that you one day go through this stage of life w someone u love