Kepada semua yang tengah broken sebab kena tinggal pasangan yang tak guna tu, bebaskan diri anda..Pergi jelajah tempat -tempat cantik,korang bukannya tak cantik,cuma tak ada orang nak je kat korang..Ingat korang bukan "Tak Cantik" cuma "tak ada orang nak je"
Dalam circle kawan kawan adik aku, ada sorang ni jenis perangai sombong. Kebetulan dia accident tadi, hidung hancur. Adik aku kata dia dah tak boleh sombong dah. Aku tanya la pasai apa
Dia kata hidung hancur, dah tak boleh la nak hidung tinggi :(
Nak gelak tapi serba salah 😭😭
Lost world dengan Maps ni betul betul rival la. memasing berlawan nak buat promosi tak masuk dek akal. Gila ke apa masuk lost world rm1 je. dah serupa masuk toilet je harga dia.
macam ni harga dia semua awek ipoh abang belanja. tapi yg cantik jela. yang tak cantik takyah sibuk