Guys, kalau nak Sampul Raya premium yang nampak classy & lain sikit tahun ni... Aku dah shortlist 10 kedai kat bawah.
Korg boleh bookmark for future reference 🔖
Komen2 pd posting ini menunjukkan boycott anti jenama Zionis pendukung #Genocide di Palestin, tidak disertai segenap lapisan masyarakat Malaysia.
Alasan kesian pekerja Melayu yg hilang kerja bersifat rasis, sinis, naif, rakus atau ada juga yg jahat.
Padahal pembunuhan anak2 di Palestin kini adalah melalui kebuluran.. #GenocidebyFamine.. Lalu lagi menikmati @KFCmalaysia, @McDMalaysia & @StarbucksMY sementara saudara seumat manusia mati kebuluran akibat tindakan pemilik2 jenama2 ini?
Boycott terus! @BdsMalaysia
Boikot KK Mart takde issue Perkauman pon. Kita boikot sbb agama. Nama Suci الله.
Kalau Beger ramly buat hal pon kita boikot la.
Asal la DAP ni terpaling kaum.
Nampak sgt.
Kita boleh tengok betapa bersungguhnya mereka merayu supaya kedai mereka tidak diboikot. Skrng sudah mula sedar, betapa besar kuasa beli org Islam. Syarikat gergasi pun boleh jatuh merudum bila kita bersatu. Ni bumi kita, warisan nenek moyang kita.
Kalau setakat kfc,mcd, Starbucks boleh diboikot.
Apalah sangat KK Mart.
Biadab lepastu semudahnya nak minta maaf macamtu sahaja. Jom sapot kedai runcit kecil2 yg lain.
MCA & DAP hari2 bergaduh pasal Politik,
Tp bab KK Mart hina umat Islam,
Dua2 parti ni back up KK Mart
Kalau cina boleh ketepikan politik utk sama2 pertahankan bisnes masyarakat cina,
Knp Muslim xboleh sama2 pertahankan maruah agama kami?
Ini bukan politik, ini isu maruah agama
Dulu pernah ada isu selipar bertulis kalimah Allah.
Lepastu berus watercolor bulu 🐖 berlogo halal.
Terbaru stokin kalimah Allah. Senang je, permohonan maaf, "jangan boikot".
Market Starbucks dunia pun drop, apatah lagi setakat KK Mart ni.
#boycottkkmart#doubleexposure