Saya ada satu group Legasi Sejuta Whatsapp. Khas utk yg cari Whatsapp leads guna Meta Ads. Saya nak dump tips/ideas/thoughts dalam ini.
Groups begini selalu kena bayar kelas.
Tapi sekarang saya nak jemput PERCUMA/FREE.
Follow, RT dan komen "Mantap" -- saya DM link terus.
Sedar atau tidak, hutang AirAsia X sebanyak RM34.56 billion hilang dalam sekelip mata. How they did it?
By only paying 0.5% of what they lent!
Airasia X is now a net-zero borrowing company! Overnight..
LETAK JAWATAN
Antara surat letak jawatan yg terbaik saya pernah dapat.
Omar grad 1st Class Bristol Uni. Seorg yg rendah diri wlu sgt cerdik, sgt good looking & sgt witty.
Wlupun berat hati, saya dgn gembira wish him good luck di @RolandBerger
Ini tips letak jawatan dgn baik
Haritu I ada belajar something from my friend. So, sempena hari Arafah, I nak share cerita tu. Mungkin dapat bawa manfaat pada orang lain and ubah persepsi kita tentang doa.
@jules1anne Mmg la.Berbulu org Indonesia dengan Emran ni.Masa dgn Bella dlu,semua rasa dialh National Thief itu.Curi Bella dari rakyatnya.Tiber tak berapa thn,berpisah.Bella pnya Image antara yg Thorbaek di Indonesia tau.Org2 Indo'sia yg aku kenal semuanya puji2 Bella ni.X ada yg X eloknya.