@sueibrahimm_ Hahahaha kannn sama la tmpt lain semua ada trust issues ๐ซฉ๐คฃ kawan kita ckp empire sushi dkt ioi putrajaya ada ramen sueeee pehhh sodapnyaaa ๐
Mana yellofello yang pakai OTMS dari zaman tub hitam, dari zaman nama kita Yellow Gorgeous? Sila hadirkan diri. Sunny ada something special nak bagi dekat korang bulan depannn ๐๐งก
Lepas dah baca dua buku Buya, saya buat kesimpulan bahawa orang perempuan tak payahlah terlalu nak menangkan Hayati.
Buku Tenggelamnya Kapal Van Der Wijck tu memang untuk digambarkan derita lelaki kerana perempuan.
Kalau nak baca derita perempuan sbb jahat lelaki, baca Terusir.
@goodlucksofea Ya, demikianlah perempuan, dia hanya ingat kekejaman orang kepada dirinya, walau pun kecil, dan dia lupa kekejamannya sendiri kepada orang lain walau pun bagaimana besarnya.
I went to a wedding with my boyfriend, and weโd been together for five years. After watching our friends get married, I asked him, โDoesnโt this make you want to get married someday?โ
He said, โYeah, when I meet the right girl.โ .......
At the end of the day, some men will waste your youth and your time, only to wake up one day and decide they donโt want you anymore.
Aku merayu tolonglah amalkan Saidatul Istighfar ni. Baca, pahamkan, hafalkan, dan amalkan. Aku sertakan bahasa melayu bagi mudah pada yang baru kenal Saidatul Istighfar tuk mudah hafal. Ni antara fadilat mengamalkan Istighfar ni. Ni Istighfar yg Nabi sendiri bg direct kt kita
Students aku beriya la ckp nak pergi RXZ Members ni. Aku cakap satu je, mak bapak korg berdoa korg sihat, panjang umur tapi korg sengaja cari penyakit. Fikir sendiri.
@fatyhax Laaa kalau cikgu pj faham sangat la kenapa tak pakai baju kurung sangat. Faham gila pakai baju kurung tak banyak dah kalau banyak kelas pj. Sbb ada cikgu pj mcm teha jugak. Masalahnya bila keluar tak cukup feminine ke ๐ฅด Tak pun tanya dia soalan apa mksd feminine bg akak ๐คฃ
"Fatihah, awak tak cukup feminine la"
"Fatihah, awak banyak main2, tengok la dp ws awak, tak pernah serious"
"Fatihah, awak tu perempuan, cuba jgn buat perangai jantan sangat"
"Asyik pakai seluar je, cuba pakai ala2 wanita melayu sikit"
Apa mende weh ๐ซฉ