Die yg buat salah lepas tu die nak tuduh org lain pulak. Yg peliknya semua org boleh dengar cakap die. Ape ilmu die tu ada eh. Satu je nak cakap. Jgn lupa Tuhan tu ada tau. Sampai bile nak fitnah2 org lain
Bangun kol0630 siap2 gi gereja. Balik rumah tukar baju keluar gi brunch, shopping kat aeon. Lepas tu melawat sepupu yg dah meninggal & skrg tengah makan malam(awal betul hari ni. Macam minum ptg lak🤣)
Teringat kejadian semalam. Clock in kol730 utk attend training 0830-1230. Kemudian sambung on call ptg. Clock out kol2110. Tido kol0030 sebab layan AJL. Bangun kol0400 utk ‘say bye bye’ ngn adik laki yg nak ke oversea utk keje. Lepas die dah gerak. Tido balik
Bukan senang nak jadi leader yg baik. Kadang memang stress sampai terlepas kata. Dulu masa jadi staff nurse rasa banyak kumpul pahala tapi sejak jadi head, dah makin banyak dosa & kurang pahala🤧