Ya Allah, permudahkan urusanku, lapangkan lagi dadaku, luaskan lagi rasa sabarku dan selalu ingatkan aku tentang "bahawa tiada yang perlu aku khawatirkan selama Engkau bersamaku". ❤️🤲
@adlinrsln@EhMyraaMyrott_ Sebenarnya ramai je lelaki yang straight, good attitude. Cuma setengah korang prefer badboy, goodlooking, so ramai yang undur diri
Our skin akan repair itself waktu kita tidur. Korang tahu tak tu?
Sebab tu it’s important for us to get atleast 8-9 hours of sleep daily. It’s not only beneficial for our skin, it is too for our health.
And that’s why I akan focus extra care on my skin waktu malam 🥰❤️
Korang tahu ke kewujudan benda ni? aku baru tahu masa ikut kawan aku bersiap kahwin haritu
diorang spray dekat baju diorang sebab diorang cakap auto tak panas, rasa sejuk je. Takde lah berlecak ketiak ketiak kan time sanding. Aku pun beli sebab cuaca sekarang panas tak relax