M40 ni golongan paling penat di Malaysia.
Gaji tak cukup rendah untuk dapat bantuan, tak cukup tinggi untuk rasa kaya.
Silap langkah jadi B40
Setiap kali increment, cukai ikut naik. Setiap kali bonus masuk, komitmen baru muncul.
Rumah pula….
Babe, just so you know :
1. Kettlebell — bagi kempis perut especially mummies with kangaroo pouch 🦘✨
2. Walking pad — bagi turun berat sampai 20kg (Uyaina Arshad)) ☝🏻😮💨
Sebagai slh seorang peminat tegar Mary Jane, this one iolss approve. Cantik gila, suka style gini.
Pakai bersukan boleh, pi jalan jalan pun no problem kan 🙆🏻♀️
i yakin husband i suka gila kat i sebab kalau dia craving, dia boleh je gi makan sorang2 waktu lunch hour. tapi dia nak jugak tunggu dinner nak bawa i makan eventho it meant spending for two 🤣 semoga tak putus2 rezeki suamiku 🤲🏼
still thinking abt the wagyu picanha 🤤(last pic)
Kenapa masih ramai ingat EPF, Socso, OT, MC tu benefits? Tak. Bukan. Tu bukan benefits
Benefits tu panel clinic, insurance, allowance dobi, allowance travel, allowance phone, allowance sakit otak, allowance penat bekerja, dan banyak lagi benda lain.
Pemandu e-hailing bekerja 15 jam sehari demi sara anak maut akibat strok
Seorang pemandu e-hailing yang bekerja sehingga 15 jam sehari, meninggal dunia pada 29 Mei lalu akibat serangan strok.
#sinarharian#strok
https://t.co/VkiKhYTk5z
"Ada Bangsa Yang Hilang Di England?"
1. Bila sebut bangsa Britons:
Ramai ingat ia merujuk kepada orang England zaman sekarang.
Sebenarnya:
“Britons” ialah bangsa purba yang pernah kuasai England.
Tapi, ke mana hilang Britons harini?