Hari ini aku nak cerita macam mana aku boleh TERcipta Cheesebomb semasa baru mula mula dulu. Ini adalah cerita hustle aku semasa mula nak berniaga dulu.
Thread.
Budak umur 3 tahun yang family aku ambil jadi anak angkat tengok aku main Modern Warfare. Dia nak main juga.
Aku beritahu secara profesional tanpa mengguriskan perasaan beliau, ini permainan orang dewasa dan gagah perkasa.
Aku bagi dia iPad, suruh main Mobile Legend je.