Hermm...I can confirm yang adik beradik aku ni pilih kasih🙃...takpe aku kikis duit bapak aku cukup2 biar korang satu sen pon tak dapat😈...gue ada semua password, perihal saham and tahu geran2 bapak aku letak mana eh💅🏻
Ermmm kalau dah kerap sakit tu, cuba2 buat health screening...dah ditegur tetap buat keras kepala...kau fikir senang ke nak deal time dengan client ni...aduhh pening la🙄
Allahuakbar...sedekah jumaat harini memang specific supaya dapat tawaran kerja yang lebih baik or promotion, sekali nah tuhan jawap harini...syukur Ya Allah🥹😭
Macam mana erk nak confess dekat crush sebab dah crush dengan dia dari F4 lagi dan pernah kiss dahi, pipi dan tangan masa dia tidur, what a memoir to remember🫣..takut nak confess sebab sekarang dia dah jadi abang loreng, bertambah hesmes la dianya🥰