Padu teruk weh ayam cheese budak gemuk ni. Dah laa murah, banyak nak mampos. Cheese pun tak kedekut. Yang area bangi/kajang pergi try cepat. Waze je restaurant shafah nampak terus gerai dia. Jarang aku puji makanan ni. Recommended π― wajib try geng!
RT jugak utk rezeki diorang.
ENERGY manusia semakin hari semakin lemah. Macam mana kita nak RECHARGE balik?? Berfikirlah perkara POSITIF.
Bila energy kita KUAT, kita mampu melakukan apa sahaja yang kita nak capai dalam hidup !!!
Yesss. Betul duit bukan segala2 nya. Tapi realiti dunia sekarang, kalau x berduit:
1. Orang xnak kawan (asyik pinjam duit kawan)
2. Nak balik kg, pikir 2/3 kali
3. Nak kuar ngn awek, kena catu duit
4. Nak belanja family, x mampu
5. Korang pikir lah yg lain lagi.... haha
"Thereβre some people who donβt have a clear vision in their life. They know what they want BUT they donβt know what they have to do."
.
Masalahnya ada orang ni aku jmpe, kita da tunjuk semua jalan2 na ke situ. Impian na bukak resort, tp usahanya hampeh. Sedih!
Sekadar share π
Kenapa ramai orang gagal dalam kerjaya? Selalu jadi masalah kepada boss?
Sebabnya, mereka xde MATLAMAT yang kuat.
Untuk capai MATLAMAT;
1. Saya tahu apa yang saya mahu !
2. Saya mahu apa yang saya tahu !
Sebarkan jika bermanfaat π
~Mat Heng~
#exzempireacademy#AlphaTeam
Siapa anak sulung sini?
1) Keras kepala
2) Senang memaafkan
3) Tak pandai memujuk
4) Garang tapi dalam hati ada bunga
5) Baran tapi still boleh tahan
6) Sensitif
7) Ramai peminat
8) Setia
9) Berfikiran matang
10) Menjadi harapan keluarga / tulang belakang keluarga