Eh comelnya❗️❗️❗️
Kecik2 dah pandai bergaya. Pakai satu set ni terus kan senang. Xpayah nak cari yg matchy2 dah. Mommies!!! G borong semua color lekaih.
Pilih sini : https://t.co/wIidhs4xk7
Baju kebaya peplum❗️❗️❗️
Comelnyaa lahaii😍 kombinasi batek dan lace tu mmg nampak moden klassik. Peplum tu plak menambahkan keceriaan di hari raya gittew😍
Satu set 3 item mmg murah. Kalau beli kain upah jahit. Eh, belum tentu dapat harga mcm ni. Saiz plak byk. Dari S hingga XXL.
Pilih warna lain sini : https://t.co/3wo6d2WHwM
Blouse skirt satu set ni bawah 40 ja weh❗️❗️❗️
Seller ni mmg jual harga borong ke. Mana nak dapat kat kedai dgn harga macam ni. Busuk2 RM 50 ke atas. Warna pon lawa2
Pilih sini : https://t.co/xiBLidUv3b
CEKAK RAYA❗️❗️❗️
Tudiaaa merelip!!!! Anak2 confirm suka ni. Comel sgt. Boleh melaram raya nanti 😍
Design lain byk lagi. Pilih je sini: https://t.co/MlpOLiOn4Z
Lubuk kaftan lawa2 harga mur mur ❗️❗️
Suka shop ni sebab design2 dia rare. Harga pon berpatutan. Kaftan ni nak pakai kat luar pon ok. Boleh pair dengan inner. Boleh usha design lain sini : https://t.co/vvdaYta5bl
LUBUK BAJU RAYA SEDONDONG 2024😍
Tudia.. satu shop ni dah boleh settle satu family. Design pon lawa2. Mak2 tak yah pening nak cari kedai lain dah. Yang penting shopping sini lagi murah dari kedai. Banyak pilihan boleh usha2 sini: https://t.co/mI0htOKPOs
Plus setiap pembelian RM 180 ke atas boleh voucher RM 30. Boleh claim sini : https://t.co/1Zf8XxU8V9
Sebelum abes warna pilihan boleh checkout terus!!!
Kurung Kedah Satin Bersulam😍
Setiap kali raya mesti design ni menjadi rebutan. Sulaman tu auto naik seri. Walaupun kurung ni kosong, tapi nampak sgt eksklusif & mahal. Tapi harga murah je weh
Pergi order cepat sebelum warna pilihan korang sold out : https://t.co/YkdgHTAM6u
Payung Kereta Auto ‼️
Kalau xde bajet lg nk buat garaj, boleh pakai payung ni dulu..nk park kt mana2 pon xrisau dah..kete pon xpanas dah..
Nk pasang pon senang, auto pakai remote je..😘😘
Tgk harga kat sini 👉🏻 https://t.co/dewEHIYsVT
Xdapat beli kete honda EV, dapat beli moto Honda EV pon cun dahh 😂😂
Semua design honda ni padu-pade wehh ‼️
Harga mmg mampu milikk, spaylater pon lepass 👉🏻 https://t.co/5u32AXmNlg
AirWheel SE3S ELECTRIC LUGGAGE SMART RIDING ‼️
Travel luggage yg boleh carry dan boleh ride dgn halaju 13km/h. Design mmg stable & selesa..max load bole up to 110kg.
Bateri boleh charge dan removable tau..boleh tahan sampai 10km..so xde la penat sgt nk travel dalam epot KLIA2 yg jauhh tuu..😂😂
Paling best ada external usb, boleh cas phone anytime..😍😍
Tgk spec & harga di kt sini 👉🏻 https://t.co/hxcAj8maUt
ON ke XON guys❓❓
Mmg auto english style la kalau ada sebijik cabinet storage mcm ni..
Elok je terletakkk..tarukk je mane-mane semuanya nampak lawa..dalam rumah cun, luar rumah pon cun..
Haihhhh..kaler ni pon dah lawa..kaler lain lg laa..
Tgk sini kaler lain 👉🏻 https://t.co/IIB0LmJct0
Rumah yang ada anak2 ni xselalunya kemas rapi. Kadang tetamu 5minit nak sampai baru bagitau😅 Surpise❗️Haaa.. Masa tu mak2 dah mcm singa tgh berpuasa 3 tahun🫣
Storage cupboard ni mmg patut ada kan. Apa yg saya suka storage ni, senang nak pindah. Tak berat. Lagi satu kalau kena banjir pon xde masalah. KALIS AIR sebab diperbuat daripada material plastik yg kukuh.
Bukan toys je boleh sumbat. Nak simpan baju seluar tudung pon boleh. Pendek kata serbagunalah.
Ada byk saiz. Boleh pilih ikut budget. Setakat yang jumpa, kat sini paling murah dan ramai yg beli 👉 https://t.co/WHfJ5K2vLd
YARA Abaya🌸
Korangg!!!! Yang tgh cari abaya flowy patuh syariah, meh tgk sini.
Betul2 cantik design ni. Auto nampak kuyus. Dah la price tengah down. Ruginya xgrab. Sebelum warna2 hot abes. Better korang sambar cepat !!!!
Cekout sini : https://t.co/FKfLwrIrev
Dah jumpa lubuk bag trendy tapi harga bifoortee😍
Potongan harga sehingga 70% weii. Baik korang bandingkan harga kat sini dulu : https://t.co/76mSP0Gpnq sebelum g cari kat mall.
Kalau bagi hadiah kat bestie ni, mesti dia igt mahal🫢 Eh, raya nanti cari kat shop ni je. Berbaloi2 jimat.
Tengah murah ni cekout terus : https://t.co/95523bND08
Nak bela ikan 🐟🐠 tapi malas bagi makan😆
Bela ikan ni je gaiss.. settle.. anak happy, mak pak xsakit kepala😄
Buat umpan mancing pon bolehh, kompem xkumpau😂😂
Tengoklah harga dia : https://t.co/sX1tN45SrY
Tempat paling best beristirehat adalah katil kan🤩🤩
Lagi best kalo ada bedding set lawa2 camgini kan.. Material xhaukkk.. Jangan kedekut untuk belanja untuk diri sendri.. Dah penat kerja, badan penat , belanjalahh cadar best ni👉🏻 https://t.co/zOc4FHPMHO
Nah‼️ hadiah besday untuk encem boy mummy❗️
Mau melompat dapat ni. Paling best bawak g main kat pantai. Cedok pasir pakai ni. Tahan lasak plak tu
Tengoklah harga dia👉🏻 https://t.co/ek0O1LzPDm
Sulam kurung moden klassik🌸
Yang xsuka heavy2 nak nampak manis boleh tapau kurung sulam ni. Walaupun nampak simple, sulaman di lengan dan bawah baju nampak klasik tapi moden.
Set ni pakai loose mmg auto nampak sopan:)
Tengoklah sini : https://t.co/pjeowLLqAI