Ganito ang mga alter na feelimg sikat dahil nagwworkout eh mukhang unggoy. Hubad ng hubad akala nila naiingit ang mga tao sa kanila. Mukha namang mga kanal. Just bcoz you workout d kailangan magshow off palagi. #altercebu#kanal
Annoying kaayu ning uban dili maka send dayun ug pic ba gusto pa long convo tapos pag send sa pic dili diay bet kanang kalas kag oras.send pic dayun para mahibaw an kung padayon chat or dili mga kurimaw ahahaha ayaw kahadlok ug rejection kay ako sanay nako pde block ko nimo after
Murag mas need nimu ang jogging kay laylay na kaayo ka oh. Tan awa nang profile pic nimu oh. Haha. May gani d kita ang nawong nga lisngag kaayog ilong.