@hokagemiyabi @NaratifRakyat Tapi walanon memang tak kisah kalau kena kincing... sanggup minum air kincing nuar....apa pon nuar kincing dia boleh terima
@Art8taBall@karmenlunarxisc Apa yg ko nk cakap ni apek tiba2 kesian kan orang tiba2.....cakap biar ada sebab......tiba2 kesian kan orang ko dh kenapa.... dasar menumpang
@K0G579@Solisidtor Hidup tu memang la hidup sebab belum sampai ajal....dah tu yg hidup ni ko nk tunggu harga brg melambung ke apa baru nk bersuara....itu jam ko minum la air kencing nuar tu bodo tu pekat sangat
@dandeviant@jungledweller1@nazrolnazri@AmzP112@adamyusuf88 Ehh bebal nak hantar konkrit,pasir batu nak buat rumah tu pakai keta myvi ko yg loan 9tahun ke bebal....ke kau ni bebal tak sekolah
Benda ni akan terkait dalam kenaikan harga barangan mentah semua...dah bebal tu belajo le
@mypolitiko Puak2 walanon ni dorang tak kisah menteri2 dorang ni bagi janji2 palsu kena tipu....sebab tu dorang punya bodoh tu pekat....kalau aku memang tak suka kena tipu
@dandeviant@nazrolnazri@AmzP112@adamyusuf88 Mende la ko ni....gov pon tak ada cakap harga konkrit akan naik kan?...pastu baru ni harga konkrit naik apa citaaa?.....bende ni semua berkait la barua....tu baru konkrit belum harga rumah lgi