@_nsyakinah unfortunately people be hating on her too much even mentioning about her daughter which is very concerning tbh. like tak payah kut sampai nak libatkan anak dorang? i dont think she’s gonna take any yuri roles ever again. haih wasted potential fr
guys i think we should stop hyping wtv cerita for now bcs i literally saw a qrt talked about pelakon thai yang dibawa masuk hiding behind the brands. please la jangan la tiba tiba dah takde lagi yang datang sini. at least nak la jugak tengok faves aku datang sini 😔
TERKINI
CLAN mendesak agar isu LGBT berkaitan rakyat Malaysia tidak hanya dipantau berkaitan acara antarabangsa sahaja tetapi juga di peringkat tempatan seperti drama dan penganjuran acara
CLAN menyokong kenyataan Menteri Hal Ehwal Agama, Dr Zulkifli Hasan membantah tayangan drama Madu Atau Racun namun meminta agar ada lebih langkah proaktif bagi memastikan perkara ini tidak berulang
@Jo_Rahim yesss padahal pernah je keluar cerita bl tak ingat dah tajuk dia but helok nak mampus ya zharif dalam tu, tapi takde la sampai nak kena banned macam ni. tak expect gl ni heboh gila
okay bila nak banned cerita cela tu pulak? literally undur pedo tau tu. dengan scene tak senonoh pasal satu family ada scandal masing masing. ke pedo diterima je asalkan kena straight?
TERKINI
Menteri Hal Ehwal Agama, Dr Zulkifli Hasan memaklumkan pihaknya membantah penayangan Drama Madu dan Racun lakonan Elisya Sandha, Uqasha Senrose dan Alif Aziz kerana drama itu menayangkan unsur LGBT yang tak patut ditonjolkan pada umum
P/s Skrg kita serahkan kepada Kementerian Komunikasi untuk tindakan selanjutnya
@moonstarbyulie the fact that cerita tu literally ada dv but they still banned it just because of two women being together explain a LOT about the country we lived in. plus, currently ada cerita yg unsur pedo but they turned a blind eye to it. ada jugak cerita yang ada unsur r word 🤷🏻♀️
@jjjboiledegg please dont remind me about this, as jjjeb stan i was heartbroken already. like wdym i literally have to fly across the country but still wouldnt get the chance to meet the two pairs at the same time 😔