latest tweet from our beloved union. anyone know will this "arwah" can be brought back from dead, maybe using edo tensei no jutsu (Summoning: Impure World Reincarnation)?
[πππππππ ππ ππππππππ π ππππ/ππππ πππππππππππ πππππππ]
Assalamualaikum and ola everyone!
Please be informed that the Semester 2 2024/2025 examination results will be officially released as per the following details:
tabola bale amir cover of another coverπ +ada music video. Ok ke? mohon komen, saya buta xtau hasilnya (yang visual) camne. sebarang ulasan diucapkan trima kasih.
klu ok, nak pakai untuk pembentangan isnin ni heeee.
[ππππππ ππππππππ ππππ/ππππ: π πππ πππππππ]
Assalamualaikum and Ola everyone!
salam jumaat. ha election campus @iium_su dah mari ka? ada tak yg nk ambik kesempatan skali stahun ni utk pimpin org buta gi masjid? sy tunggu smpai 12:50pm 14jul25. laluan sy uthman - kenms - library - masjid.
@IRKHSSS ala stahun skali je. lpas abis election ni, kita kembali mcm biasa, you buat hal you i buat hal i π macam selalu. haa sy dh tlg ni korang nampak baik depan penyokong ni, trpulang la nak sambut ke tak kan. hahahahahahahahaha
@iium_su thanks for this btw. but sy jangka this is not the lastπ nnt akan ada lgi, & cam biasa la kita tgk sape yg bising. yg lain2 yg spatutnya jaga kepatuhan pd polisi, bos2 besar, takde bunyi. Atau, please buktikan sy slh dgn tak ulangi lagi, kalau mampuπ
@iium_su nice cuma leceh skit la kan? utk our friend, kena scrol replies baru jumpa yang text version. sebab tu ditekankan kena follow sop dri awal. dia cam, org yg letak facility oku tu tersorok di hujung kampung meanwhile org lain yg tak oku bleh je dpt dgn mudah
@iium_su kdg bila kita paste link ke tele, baru di tele ada repliesπ tapi taktau la lagi2 zaman interim ni kan. susah benar mau laksanakan main function kesatuan siswa, mendengar dan respon suara pelajar. https://t.co/u2WAgSkrmO
sabar la amir, tak paham ke orang dah raya ni? sila expect delays in responding. klu nasib baik dpt info sebelum hari2 raya berakhir,atau klu tak nasib baik, info dpt lpas abis cuti so cam apa benefit announcement buat amir yg buta ini klu info penuh dpt lpas abis hari kejadianπ
attached is the perspective of blind member of @iium_su reading the public announcement that is crucial for survival during the holidays. so questions remain: which cafes will be closed? until when?
ππππππ ππ πππ π πππππππ β πππ ππ-ππππ πππππππ
Assalamuβalaikum wbt
Kindly be informed that the Mahallah Cafe will be closed in conjunction with the upcoming Eid al-Adha celebration.
@iium_su sbagai tanda responsibility, saya nak tgk versi yg lbih inklusif di post semula di semua platform @iium_su , secepat mungkin. sbb sy rs kena tipu je ni, dri dlu kata nk berubah tpi ulang balik bnda simple. mcm mana kita nk fight bnda lagi besar geng? ayuh bangun dri main2!
dh byk kali ckp, public announcement pastikan mesra semua,kita sndiri yg jerit2 nk inklusif kan? pastu bila bebel, kena perli "ha aku dh bagi caption ni, nah baca sngt la kau" atau yg sewaktu. kamon ini perlanggaran polisi uia kita sndiri, tak malu ka klu org luar perasan?
attention olaf & relevant parties, o sorry waalaikumsalam, hepi eid firstly. ok back here, according to iium inclusion policy 2018 that is always being neglected by some of us, this public announcement go against the section 6.6 of the policy.
ππππππ ππ πππ π πππππππ β πππ ππ-ππππ πππππππ
Assalamuβalaikum wbt
Kindly be informed that the Mahallah Cafe will be closed in conjunction with the upcoming Eid al-Adha celebration.
kacau mood raya saje ini barang announcement. isu berulang, pengumuman tak inklusif, dulu dh panjang lebar explain, lupa lagi kot. agaknya begini la lecturer2 kita rasa bila marking exam kita, dh bagi hint pun masih salah lagi examπ haha ini sy la tapi. back to isu,
i retweet with the tweet that has the alt text: https://t.co/wdK0Hv5zeO and here my comment on tele channel after congratulating of course: https://t.co/SGzsNeZ1Dp
[ππππππ πππππ ππππ π πππππ π ππππππππ πππππππππ ππ ππ π πππ ππ ππππππ]
IIUMSU are commited to fight for welfare of all IIUM students. We urge all students to stay informed and involved as we move forward together.
@iium_su nice, not sure why the tweets that contain the text from that image dont appear here in the replies, but to ease others, so here is the link to the tweet: https://t.co/wdK0Hv5zeO
Office of Rector today.
This is the outcome of the meeting:
1) IIUM management will ensure 100% accommodation as long as it is within the Universityβs capacity. The Awlawiyyat system will only be implemented once it is ready, not in the 25/26 session.
"how come? why agm @iium_su first, no election?" this one also i believe maarhaens students like me also dont have enough info on this new style. Yes its our fault for not attending agm but if explanation on this can be done its good (if not yet done).