@ConfessTweetMY Runnnnn girlll runnnnnn. Takut ada problem lepas kawen, financial distress is one of the major divorce factor. You buat grand2 lepas kawen you and husband yg akan menanggung. If they wanna do grand, let them do themselves. Tak nak nanti rumah siap pahat masih berbunyi. Ahgiccuhh!
Okay - Iโm late to the party. But Uqasha and the twitter girl - oh dang. I guess The Glory do have an impact on some people. I mean, if betul then good for you for standing up and hopefully the perpetrator got what she deserved. If not, miss girlllll you are in serious trouble.
Just now terdengar lagu Antara Hujan dan Airmata from Sudirman and for some reason rasa macam rindu. Heโs one of Malaysian greatest talent, belum jumpa anyone yang boleh top him off. Kalau dia hidup lagi sekarang, tak pasti if Malaysian even going to appreciate him & his talent.
Tadi dalam lift ada 2 budak kecik masuk naik scooter. So saja lah tegur:
Ku: Nak pegi mana tuuuu?
Budak A: Nak pegi main.
Budak B: Hish, jangan cakap dengan orang tak dikenali!
Kid, yo mama raised you well!๐ฅน Rasa berdosa pulak tegur tadi ๐
Just finished watching High Council till latest ep, x fhm why ramai prmpn gilakan wtk Kahar tu. Honestly the actor did well portraying Kahar as a person but that chrcter itself toxic af. Yet I still see some post romanticising watak Kahar. You guys are weird. #ProjectHighCouncil
Siapa yang single tu bersyukurlah korang tak perlu hadap masalah lepas khawin. Itโs not always rainbow and butterfly. One sec kau happy, one sec ko bergaduh benda bodoh, one sec ko rasa bahagia, one sec ko rasa nak bercerai. Thatโs the ugly truth.
Today kat TT mcm byk pulak video entitled parents. Kena bg diorang naik lift tanpa q, jgn mkn kt luar/naik flight sbb diorg tak selesa org pndg2 kalau anak nangis & list goes on. Dah satu hal orang yang tak bekeluarga ni nak accomodate korang punya req. Parents lain chill je ๐คท๐ฝโโ๏ธ๐ฎโ๐จ