Kahwin muda tu tak salah. Yg salah bila kahwin muda tp fikiran masih nak enjoy mcm bujang dan tak matang. Jgn kahwin sbb environment ramai kawin. Jgn kahwin sbb trend. Kahwin lah bila dah ready nk beri full commitment ๐
โRedhaโ starts when Allah takes something from us that we love the most and learn to accept it eventhough it hurts. Allah wonโt leave you empty handed. He will always replace something lost with something greater and better soon.
Selalu ajar diri, bila kita rasa kita dh doa and nampak Allah permudahkan jalan, rasa mcm smooth je & Allah mudahkan urusan kita, ada laa rezeki kita dekat situ. Tapi kalau kita sentiasa rasa susah, adalah tu Tuhan nk selamatkan kita. Kena yakin & percaya ๐ค
dalam hidup ni akan ada orang yang tak pandang pun talent kau, achievement kau atau struggle kau.
pergi la tinggi mana pun kau dalam hidup, diaorang akan pandang yang negatif terus menerus. tak boleh buat apa.
Tersentap dengar radio tadi ;
"cuma jiwa yang tenang je boleh terima semua ujian yang Allah bagi, org buat jahat kat dia pun dia tenang"
Allah save me from myself :')