Kerja hanyalah kerja. Bukan HIDUP kau.
• Majikan bukan family. Diorang wujud sebab nak buat duit/keuntungan.
• Jangan biarkan kerja tu tentukan siapa kau. Maruah kau lagi berharga dari kerja tu.
• Tak semua kawan kerja boleh dibuat kawan. Semua akan utamakan bontot masing-masing dulu.
• Something happen kat kau? Kejap je majikan ganti dengan orang lain.
• Jangan terjerat dengan politik tempat kerja. Hanya memusnahkan masa depan dan buat kau anxiety,
• Pergi kerja, buat kerja, habis kerja BALIK
• Selalu ingat, ada kehidupan yang lagi berharga dari kerja.
Bakuchiol is similar to retinol but much gentler & calmer on skin.
Plus, preggy mum & breastfeeding mum can use Bakuchiol!
Paling best, Bakuchiol boleh guna waktu siang!
Here are top 8 Bakuchiol product in Malaysia:
-A thread
Kenapa la baru tahu wujudnya benda ni, asyik lemau, mengantuk tak tentu masa pulak tuh! Yang penting, takde dah kena tegur dgn bos or lecturer lepasni 🥵🥵
Gais soalan serious, ni betul betul jawab tau. Rumah korang pakai aircond tak? Jenama apa yang ok sebenarnya? Boleh suggestkan tak, aku nak pasang satu lagi kat belah ruang tamu. 1hp punya plus inverter. Pls help.
Thats why bila mak tanyak sik sedih kah dpt pindah dari klinik lamak ya. Entah. Sikda rasa apa. Rasa mcm lega. Dh dpt tmpt dikpun sik byk nak fkir. Nak urus anak dekat dgn family mun ada apa2 since pjj dgn husband. Sbenarnya syukur sbb jauh dari suasana kerja yg toxic 😊
"Awak baca juz 12, saya baca juz 13"
"Pilih juz yang nak baca dalam group whatsapp, nanti kita khatam ramai-ramai"
Adakah 'tadarus' sebegini diistilahkan sebagai khatam?
Adakah kita telah dikira khatam jika kita bahagikan juzuk beramai-ramai?
Bebenang di bawah
‘Benda Penting Yang Diabaikan Dokumentari Netflix’
Masa tengok dokumentari MH370, saya perasan ada satu benda pengulas tak sentuh. Ibaratkan macam tak penting langsung pula jadinya. Cuba korang tanya pada diri: apa-apa jadi kat pesawat, benda apa penyiasat cari?