For all Muslims, When you're in a situation that feels like you're stuck somewhere, overwhelmed with emotions, and having anxiety, recite Surah Duha and surah Ash- sharh together until you feel better. It is the medicine of anxietyโ depression and sadness
Whatever we do in our lives will always come back to us eventually. So if we want goodness, stop making life difficult and creating obstacles for others.
PERSIAPAN MEMOHON KEBENARAN NIKAH YG KORANG PERLU TAHU:
1. Boleh mula sediakan dokumen - dokumen penting permohonan dlm masa 6 - 3 bulan dari tarikh akad nikah yg ditetapkan.
2. Selesaikan dulu perkara yg akan memakan masa seperti:
PRE ORDER PERFUME WAREHOUSE SALE HARGA MUR DARI RETAILโ๏ธ
ETA 15 Jun 2024
๐ฏ Aunthentic perfume from USA ๐บ๐ธ ๐ฏ Refundable if FAKE!
I open order sampai 25 May & boleh deposit untuk secure items ๐
join telegram for more items & info - https://t.co/yf67Mx6bgS
SEHARI TURUN 1KG ๐ฑ
I beli stepper ni sebab viral dekat tiktok lately. Sebab hampa boleh jimat masa tak perlu keluar jogging/brisk walk and tak sunburn ๐ซฃ
Link: https://t.co/1xLvHqeAVE
Buat slowly sambil tengok netflix je, tau tau baju dah basah sebab peluh, worth my RM80 ๐๐ผ
Rutin yoga di waktu pagi.
Ada baca Praktik yoga setiap hari akan menyerap sistem metabolik & bantu bakar lemak.
Yoga boleh memperbaiki postur & fleksibiliti. Tak bongkok, kurang sakit-sakit badan.
5-15min setiap hari boleh jadi mood booster, minda lebih tenang. Ok jom!
TIPS MUKA TAK KUNING LEPAS PAKAI OTMS
1- Wipe ur makeup with micellar water dlu, then rinse ur face.
2- Pakai otms (mask) sampai kering & buat as scrub after that.
3- guna oil cleanser, EMULSIFY & baru guna ur cleanser
muka auto rasa bersih after all day pakai makeup ๐๐ผ
OTMS OUT OF STOCK? SURE?
I jumpa kedai oren yang ada stock OTMS ๐ซฃ
1- https://t.co/sl5R0xGvEa
2- https://t.co/Mgwl0mWCb8
I dah try and ingat tak I breakout sebab bedsheet? I pakai OTMS 2x je terus kecut jerawat I?!?!
*tips muka tak kuning lepas guna OTMS ada dekat last twt
texture dia macam ni. I campur OTMS dengan air biasa sikit je bagi dapat texture yang tak cair sangat. Then sapu seluruh muka & leher, tunggu kering.
After kering tu, jangan terus bilas. hampa tempek tempek air sikit kat muka & buat as a scrub pulak, baru cuci dengan cleanser
BEDSHEET PUNCA BREAKOUT?
haritu I breakout kejap tau bukan sebab skincare tapi sebab BEDSHEET ๐ญ
I perasan tiny bumps & rashes naik area dahi and side belah kanan. then I teringat last I tukaq bedsheet fews month ago ๐ฅฒ
tak tunggu lama, I terus checkout dekat shopee 7 in 1 bedsheet harga tak sampai RM100 pun weh untuk queen size! ๐ฑ
suprisingly, the quality quite good & kain sejuk je wehh!
link 7 in 1 bedsheet: https://t.co/uK87qwdWP4