Weh korang ahad ni aku nikah. Tapi duit tak cukup, boleh tak sesiapa baik hati bagi aku pinjam duit? Bulan depan aku bayar. Janji sumpah lillah. Boleh minta bukti atau yg korang nak, aku turutkan 🥹
Weh korang ahad ni aku nikah. Tapi duit tak cukup, boleh tak sesiapa baik hati bagi aku pinjam duit? Bulan depan aku bayar. Janji sumpah lillah. Boleh minta bukti atau yg korang nak, aku turutkan 🥹
Kakak pun struggle xde duit bila suami meninggal, kakak tak kerja, kakak tgh pregnant time tu, ade anak sorang, sorang lagi nak keluar. Nak cite bab depression stress apa semua, meh cite tepi. Bkn awak sorang je ada mslh, semua org ada mslh. Terpulang kat adik2 nak pilih jln mana
@Biskut_K Senang je, nak life bebas ada interection dengan lain gender ni tanpa menjaga hati perasaan partner, u single je. U nak dm siapa pon bebas je. Dah besar kot boleh pikir matang. Once dah rasa boleh setia dengan 1 orang wanita bari lah u bercinta ya hihi