Bulan November ni i nak share 30 MENU DIET + RECIPE for 30 DAYS‼️
⛔️ This tweet is specially made to those yang on DIET/LOSS WEIGHT tapi dah takde idea nak makan apa or almost give up sbb menu tak best!
YES this thread is for you. Yg baru nak start pun boleh guna jugak. Letss!
Disebabkan minggu ni bath and bodyworks buat sale, so aku nak share bau2 body mist yg aku pernah hidu. Aku taknak describe panjang2, just short and nice je
— a thread #byEdzz
Penyihir rusia mengaku tak boleh sihir orang muslim (yg jaga ibadah). Pentingnya solat, zikir dan doa. Hampir semua peceraian dan keluarga berpecah belah berpunca tak jaga solat.
Dua jasad bayi tiba-tiba ditemukan di dalam kulkas di rumah seorang expat asal Prancis di Korea Selatan.Tak ditemukan bercak darah, tanda perampokan ataupun senjata. Siapakah pelakunya?
A thread.
stop chasing people for attention. dont be the only one putting in the effort. dont be the only one who keeps on initiating conversation. stop asking people to come & see you. if they want to, they would. if they love you, they would. you deserve more than that 🤍
🌾Padibox, Sekinchan, Selangor🌾
Percutian 2D1N kat Sekinchan ni pasti menggamit memori indah! Korang boleh stay kat Padibox ni, Breakfast tepi verandah bilik dengan view sawah memang rare! Lepastu pakej korang dah include river cruise dah. Apa yang bestnya river cruise ni?⬇️⬇️