Pernah kena dkt family sendiri. Benda tu ikut abang balik dr main futsal. If tak salah, kakak kena rasuk 7 orang skali dalam satu bdan. Benda tu suka kat kakak. Bayangkan kakak yang erti smua bnda, ttba dia tak kenal family dia. Time tu mmg sedih nak mmpus.
@AinulNunanaa Pada mata saya seorang baker, kek kurang kemas. Teknik lepa krim masih amatur ie border tak tajam & ermukaan atas tak smooth. Watermelon looks very sloppy. Bila potong kek, kat dalam nampak layer krim tak rata.
Saya bukan nak downgrade kawan baker awak, tapi...
Pernah nampak fresh grad dengan pointer almost perfect, banyak anugerah & pencapaian akedemik yg baik tapi lepas interview kena reject.
Tanya hiring team, kenapa reject sebab dia memang memenuhi qualification yg diminta. So apa masalah dia sampai kena reject?